Skön helg!

DSCN8648

En skön helg har lämnat mig, med nya erfarenheter lämnar jag denna helg med ett leende. Jag älskar på riktigt en människa och delade upplevelser skapar minnen och nya sidor av livet som vi gemensamt ska ta. Jag vill le och säga att jag älskar dig livet. Men framför allt, jag älskar dig, min fina! Livet är inte enkelt men guldkornen som livet skapar och att se det ljuva, är själva livet. Bergodalbanan är ett livslångt lära känna sig själv och dig min kärleksvän som jag har valt att leva med. Några pusselbitar är kvar och grunden vi skapar blir vår plattform och därifrån  flyger vi dit vi vill,  med våra små mål som är stora för oss. Kärlek!

About livskonto

Jag heter Helene och jag levde tillsammans med min partner som drabbades av 2 elakartade hjärntumörer(Glioblastoma multiforme (GBM). Hjärntumörerna upptäcktes 2011-02-18 – 2011-12-19 dog hon min famn. Jag vårdade henne i hemmet tills hon lämnade jordelivet, hon är nu min ängel. Jag skriver denna blogg för att bearbeta mina egna tankar i en situation som har varit traumatisk. Jag har tagit mig igenom en situation som var en "nästan" omöjlig sorg. Men igen har jag mött min kärlek en man som jag med ödmjukhet älskar. Sorgen finns liksom min kärlek. Kanske kan mina tankar hjälpa någon annan i samma situation.. Jag är en gammal själ i en kropp som är mitt i livet. livskonto@gmail.com
This entry was posted in Att älska livet, Att leva i nuet, Drömmar, Förändra, hopp, Humor, kärlek. Bookmark the permalink.

Leave a comment